Co je mentální trénink

Slova jako sebevědomí, motivace, vůle, flow, pozornost, vizualizace, cíle, mindfulness, stres management a mnoho dalších se poslední dobou zabydlely snad ve všech oborech. Všichni zaměstnavatelé a nadřízení se snaží vytvořit si svého ideálního pracovníka, který pracuje nejlépe 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Všichni trenéři se snaží vytrénovat svého olympijského vítěze, který vyhrává jeden závod za druhým. A myslí to dobře!

Na co je ale potřeba dát si pozor je, kde jsou moje hranice, co zvládnu a jak zvládat situace, které přijdou. Od toho tu je mentální trénink!

Na co je mentální trénink:

– pomůže dosáhnout lepšího výkonu

– dokáže zlepšit psychickou odolnost

– odbourává strach a trému

– pomahá získat sebevědomí

– odstraňuje vnitřní bloky

– zlepšuje koncentrace

– umožňuje maximální využití vašeho potenciálu

Pro koho je mentální trénink určen?

Jak už jsem psala mentální trénink je určen pro každého. Hodně se v poslední době využívá u manažerů a jeho význam roste i u sportovců. Podle mě ale mentální trénink může využít naprosto každý, který se chce nějak sebe-zdokonalovat, rozvíjet a dozvědět se něco o sobě.

Zde na blogu sice převážně v článcích oslovuji hlavně sportovce a manažery, ale věřím, že si zde každý může najít to své a techniky a poznatky si „přeložit“ pro svůj účel.

Více o ze základů mentálního tréninku se můžete dozvědět v rubrice ZDE.

Pokud hledáte něco jen tak na zamyšlení neváhejte kliknout ZDE.

A jestli se chcete vrhnout rovnou na něco praktického, určitě navštivte sekci Tipy a triky ZDE.